Sunday, April 27, 2014

Menghitung hari

Lagu ni popular masa aku kecil dalam sekolah rendah. Dulu suka sangat lagu ni.
Hari ni, lagu ni bermain kat kepala. Bila ingat lirik, aku sedih. Sorry, aku emo sikit hari ni, dan aku tak tau kenapa bila sedih, terkeluar lagu lagu sedih dekat kepala. haihh..


 
Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apa kan ada?

Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari

Padamkan saja kobar asmaramu
Jika putik itu takkan ada

Yang aku minta tulus hatimu
Bukan puitis ....

Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Oh... Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Diri ku kini sendiri...




Nah, layan lah dulu.. korang mesti tersentuh. Serius, cuba lah dengar ?
***ehh, entah-entah aku je kot yang tersentuh??. hehe..

Okaylah, bye.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...